مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-22حوادث

تصادف در محور منج به لردگان منجر به فوت سه نفر شد


رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از تصادف سواری پژو با کامیون با سه کشته و دو مجروح در محور منج به لردگان خبر داد.

  - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از تصادف سواری پژو با کامیون با سه کشته و دو مجروح در محور منج به لردگان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری سیدغلامعلی نوربخش از تصادف منجر به فوت در یکی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: حدود ساعت 03:45 بامداد امروز و در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور منج به لردگان، در محدوده پل بریده به مرکز فوریت های پلیسی110، بلافاصله تیم گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل وجود یک راس دام اهلی در وسط جاده تغییر مسیر داده و با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه سه سرنشین پژو در صحنه تصادف فوت کرده و دو سرنشین دیگر پژو نیز مصدوم و بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

نوربخش در خاتمه از رانندگان درخواست کرد که در هنگام رانندگی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از تکرار چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور منج به لردگان منجر به فوت سه نفر شد

تصادف در محور منج به لردگان منجر به فوت سه نفر شد