مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-22حوادث

نجات جان 2 راس آهو از مرگ حتمی توسط ماموران انتظامی اسفراین


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از نجات جان دو راس آهو از مرگ حتمی توسط ماموران انتظامی پاسگاه «بام» این شهرستان همزمان با ولادت امام رضا (ع) خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از نجات جان دو راس آهو از مرگ حتمی توسط ماموران انتظامی پاسگاه بام این شهرستان همزمان با ولادت امام رضا (ع) خبر داد.

سرهنگ سید سعید عزیزی در گفت و گو با ایسنا گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بام در حین گشت زنی در محدوده دره بکر آباد که جزو مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع است، دو راس آهو که در گل و لای ناشی از وقوع سیلاب گرفتار شده بودند را رؤیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه با اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی بام، آهوی مادر و بره، صحیح و سالم از گل و لای بیرون کشیده می شوند، افزود: بره آهو که در این رابطه ضعیف و قادر به حرکت نبود توسط ماموران انتظامی برای مداوا و رسیدگی به پاسگاه منتقل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: بره آهو پس از انتقال به پاسگاه و رسیدگی ماموران به این حیوان، پس از گذشت چند ساعت سر حال شده و در منطقه دره بکر آباد رها سازی می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آهوی مادر از زمان انتقال بره اش به پاسگاه تا زمان رها سازی که تقریبا 10 ساعت گذشته بود، مقابل پاسگاه ایستاده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 2 راس آهو از مرگ حتمی توسط ماموران انتظامی اسفراین

نجات جان 2 راس آهو از مرگ حتمی توسط ماموران انتظامی اسفراین