مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-22سياسي

سازمان تبلیغات کرمان محور گسترش مکتب حاج قاسم در کشور می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: گسترش مکتب حاج قاسم اولویت و از دغدغه های اساسی در سال جاری ست و سازمان تبلیغات اسلامی محور مکتب حاج قاسم در در سطح کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تاسیس و برنامه های ماه مبارک رمضان سخن به میان آورد و افزود: هیئت های مذهبی و کانون های مساجد در رویکرد اجتماعی خود کیفیت، انگیزه و بلوغ بیشتر و بهتری پیدا کردند و شاید اگر کرونا نبود به این سرعت به این سمت نمی رفتند.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از اجرای طرح محله همدل با رویکرد کمک رسانی و فعالیت های اجتماعی در کرمان خبر داد و یادآور شد: 43 هزار و 300 محله ثبت آمار را انجام دادند و 2 هزار و 800 مسئله هم ثبت شده است که از آن جمله به جلوگیری از شرب خمر، اشتغالزایی و ایجاد کارگاه، توزیع آرد و ایجاد سامانه های بسته بندی و فروش محصولات می توان اشاره کرد.

حقانی اضافه کرد: بحث مساجد جدی است و مسجد متولیان زیادی دارد بنابراین شورای تعالی مساجد با همکاری نماینده ولی فقیه در استان کرمان راه اندازی شد تا فضای ایجاد برای انتصاب ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات کرمان محور گسترش مکتب حاج قاسم در کشور می شود

سازمان تبلیغات کرمان محور گسترش مکتب حاج قاسم در کشور می شود