مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-22حوادث

شناسایی نقاط بحرانی آتش سوزی در البرز


 عمده نقاط بحرانی حریق استان در شهرستان کرج محدوده سد امیرکبیر به پایین واقع شده است و شامل بخش هایی از آتشگاه، - ایسنا/البرز مدیرکل منابع طبیعی البرز گفت:  عمده نقاط بحرانی حریق استان در شهرستان کرج محدوده سد امیرکبیر به پایین واقع شده است و شامل بخش هایی از آتشگاه، نوجان، دوروان، آدران، خور و سیجان می شود.

حامد فرضی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از ابتدای امسال یک مورد حریق در عرصه های طبیعی استان اتفاق افتاده، اظهار کرد: این حریق در حدود 1500 متر از اراضی شهرستان اشتهارد اتفاق افتاد که با عکس العمل به موقع اطفاء شد.

وی با اشاره به شناسایی نقاط بحرانی حریق استان ادامه داد: هرچند این نقاط به واسطه ویژگی خاص جغرافیایی البرز پراکندگی زیادی دارد ولی طی سال های گذشته اقدامات لازم برای شناسایی آنها صورت گرفته است.

وی افزود: عمده نقاط بحرانی حریق استان در شهرستان کرج محدوده سد امیرکبیر به پایین واقع شده است و شامل بخش هایی از آتشگاه، نوجان، دوروان، آدران، خور و سیجان می شود.

وی اضافه کرد: در سایر شهرستان های استان هم نقاط بحرانی مشخص شده و به صورت مستمر هم از طریق جوامع محلی و هم از طریق اکیپ های سیار یگان حفاظت منابع طبیعی پایش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقاط بحرانی آتش سوزی در البرز

شناسایی نقاط بحرانی آتش سوزی در البرز