مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-22حوادث

انتقام از همسر سابق با شلیک 5 گلوله


مرد شرور که بعد از طلاق همسرش کینه او را به دل گرفته بود در اقدامی جنون آمیز وی را هدف شلیک 5 گلوله قرار داد و فرار کرد، اما با ردیابی های پلیسی در تهران دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، صبح یکی از روز های اردیبهشت وقتی زن جوان از خانه اش در یکی از محله های شهر مشهد بیرون آمد تا به محل کارش برود، ناگهان با شنیدن صدای همسر سابقش به عقب برگشت، اما با مشاهده مرد جوان که اسلحه ای در دست داشت و او را هدف گرفته بود در جا خشکش زد.

قبل از اینکه بنفشه بتواند حرکتی انجام دهد اشکان شروع به شلیک کرد و بعد هم زن جوان را غرق در خون رها کرد و سوار بر خودرواش از محل گریخت.

دقایقی بعد با کمک مردم، زن جوان به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و با خارج کردن 5 گلوله از بدنش، وی به طرز معجزه آسایی نجات یافت.

پس از بهبودی بنفشه، کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد به سراغ او رفته و زن جوان در تحقیقات هویت عامل تیراندازی را برملا کرد و گفت: چندین سال قبل با اشکان آشنا شدم و ازدواج کردیم، اما خیلی زود متوجه شدم او مرد رؤیاهایم نبوده و چهره واقعی اش را نشانم داد.

اشکان مردی خلافکار و بداخلاق بود که برای به دست آوردن پول دست به هر کاری می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام از همسر سابق با شلیک 5 گلوله

انتقام از همسر سابق با شلیک 5 گلوله