مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-22پزشكي

رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا


مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت هفته آموزش، رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا را در نظر گرفته است.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت هفته آموزش، رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا را در نظر گرفته است.

نیکو یمانی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این رویداد ویژه اعضای هیات علمی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترتیب داده شده است که به مناسبت هفته آموزش در تاریخ 12 الی 17 تیرماه در سطح دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس این فراخوان، اساتید می تواند با توجه به تجارب آموزشی که در زمان شیوع کووید 19 داشته اند، یک سناریو برای تداوم آموزش در سطح کلاس درس یا سیستم آموزشی دانشگاه، برای دوران بعد از کرونا تدوین کنند.

عضو هیات علمی گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: اساتید تا تاریخ پنجم تیرماه فرصت دارند سناریو خود را به ایمیل director@edc.

mui.

ac.

ir ارسال کنند تا ضمن اهداء جوایز به سناریوهای برگزیده، مطلب آنها در کتاب هفته آموزش منتشر شود و یا در صورت مناسب بودن سناریوها در برنامه ریزی های آینده مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا

رویداد طراحی سناریوی آموزش در پساکرونا