مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-22پزشكي

فوت 2 مادر باردار در شهرستان خاش به علت ابتلا به کرونا


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان از فوت 2 مادر باردار در شهرستان خاش به علت ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: توجه بیشتر اعضای خانواده به مادران باردار باتوجه به در معرض خطر بودن ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،  رضا کرد در نشست تخصصی از ابتدای سال جاری12مورد ابتلا به کرونا در بین مادران باردار در مقطع حین بارداری و پس از زایمان و متاسفانه 2مورد مرگ مادر باردار گزارش شد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان افزود: لازم است حساسیت و توجه مادران باردار و اطرافیان آنها در زمینه رعایت توصیه های پیشگیرانه کرونا افزایش یابد تا با رعایت صد در صدی این موارد آسیبی به مادر و نوزاد وارد نشود.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا و مرگ ناشی از آن در این قشر آسیب پذیر دستورالعمل های بهداشتی و موارد فوق را رعایت نمایند؛ زنان باردار و اطرافیان آنها حتی الامکان از حضور در اماکن عمومی و تجمعی سربسته اعم از عروسی، پرسه داری، مهمانی خانوادگی و.

خودداری نمایند، در اماکن عمومی که مجبور به شرکت هستید حتما از دو ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را حفظ کنید، در صورت مشاهده علائم شبه کرونا به خصوص اگر در تماس با فرد بیمار یا مشکوک بوده اید ضمن اطلاع به مرکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش نسبت به انجام تست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 2 مادر باردار در شهرستان خاش به علت ابتلا به کرونا

فوت 2 مادر باردار در شهرستان خاش به علت ابتلا به کرونا