مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-22بين الملل

رهبر هنگ کنگ: مطبوعات نباید دولت را تضعیف کنند


رهبر هنگ کنگ امروز سه شنبه با رد انتقادات آمریکا در مورد اقدام علیه یک روزنامه طرفدار دموکراسی با قانون امنیتی و قدرتمند جدید گفت، رسانه ها در هنگ کنگ نباید دولت را تضعیف کنند.

- رهبر هنگ کنگ امروز سه شنبه با رد انتقادات آمریکا در مورد اقدام علیه یک روزنامه طرفدار دموکراسی با قانون امنیتی و قدرتمند جدید گفت، رسانه ها در هنگ کنگ نباید دولت را "تضعیف" کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، هنگ کنگ همواره میزبان طیفی از رسانه های بین المللی و محلی فعال بوده اما در سالهای اخیر آزادی مطبوعات به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

هفته گذشته مقامهای هنگ کنگی دارایی های روزنامه اپل دیلی که بزرگترین روزنامه طرفدار دموکراسی در این شهر است، توقیف کردند و به قانون امنیتی جدیدی که پکن در سال 2020 ارائه کرد، استناد داشتند.

دو تن از مدیران این رسانه به تبانی متهم شدند که یک جرم امنیت ملی است.

پلیس هنگ کنگ در پشتیبانی از اقدامش به دو مقاله این روزنامه که خواستار تحریم بین المللی علیه چین و رهبران هنگ کنگ شده بود، اشاره دارد.

کری لام، مدیر اجرایی هنگ کنگ در رابطه با روزنامه اپل دیلی و آزادی مطبوعات در این منطقه گفت: انتقاد از دولت هنگ کنگ مشکلی ندارد اما اگر قصدی برای سازماندهی فعالیت ها برای تحریک خرابکاری علیه دولت وجود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر هنگ کنگ: مطبوعات نباید دولت را تضعیف کنند

رهبر هنگ کنگ: مطبوعات نباید دولت را تضعیف کنند