مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-22پزشكي

مبتلایان به کرونا چگونه به کار باز می گردند؟


یک متخصص طب کار و بیماری های شغلی گفت: دستورالعمل توسط وزارت بهداشت تدوین و ارائه شده که شرایط بازگشت به کار افراد از نظر زمان، نوع علائم و شدت بیماری کرونا ویروس مشخص می شود.

- ایسنا/همدان یک متخصص طب کار و بیماری های شغلی گفت: دستورالعمل توسط وزارت بهداشت تدوین و ارائه شده که شرایط بازگشت به کار افراد از نظر زمان، نوع علائم و شدت بیماری کرونا ویروس مشخص می شود.

دکتر سید محمد اسماعیل تقوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط مشاغل با یکدیگر متفاوت بوده به عنوان مثال برای مشاغل اداری یا کارگری ساده که مواجهات شیمیایی خاصی وجود ندارد نیازی به بررسی های طب کار وجود ندارد اما در برخی مشاغل که مواجهات شیمیایی یا فعالیت شغلی سنگین وجود دارد قبل از بازگشت به کار بایستی فرد بهبود یافته از نظر وجود عوارض تنفسی، قلبی ، کلیوی و سایر عوارض کووید 19 بررسی شود و در صورت عدم تداخل به محیط کار برگردد.

وی ادامه داد: در صورتی که فرد شاغل با مواد شیمیایی مواجهه داشته باشد و به کووید 19 مبتلا شود و دچار عوارض طولانی مدت کووید 19 مانند تداوم تنگی نفس شود، در صورت وجود مواد محرک راه تنفسی یا موادی که به پارانشیم ریه وارد شدند ممکن است او دچار نارسایی تنفسی شود به این ترتیب با همکاری کارشناس بهداشت حرفه ای شرکت مورد نظر فرد شاغل باید محل کارش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا چگونه به کار باز می گردند؟

مبتلایان به کرونا چگونه به کار باز می گردند؟