مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-22پزشكي

الکترونیکی شدن تمام خدمات بیمه درمانی مددجویان بهزیستی البرز


در حال حاضر 11هزار و 482 مددجوی بهزیستی در البرز از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند که 6395 نفر از آنها مرد و 5078 نفر از این مددجویان هم زن هستند.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: در حال حاضر 11هزار و 482 مددجوی بهزیستی در البرز از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند که 6395 نفر از آنها مرد و 5078 نفر از این مددجویان هم زن هستند.

اسدالله حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به الکترونیکی شدن تمامی خدمات بیمه درمان و نسخه پیچی برای افراد تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد: افراد تحت پوشش بهزیستی از امروز (اول تیرماه) می توانند با ارائه کد ملی از خدمات درمان مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 11هزار و 482 مددجوی بهزیستی در البرز از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند که 6395 نفر از آنها مرد و 5078 نفر از این مددجویان هم زن هستند.

وی توضیح داد: با این اوصاف از امروز دفترچه بیمه مددجویی حذف می شود و افراد تحت پوشش بهزیستی با کد ملی باید خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این مسئول در پاسخ به اینکه مددجویانی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند چه شرایطی دارند، گفت: اطلاعات همه افراد تحت پوشش بهزیستی که در سامانه ارمغان ثبت نام کرده اند بررسی شده و کسانی که از بیمه دیگری برخوردار نیستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن تمام خدمات بیمه درمانی مددجویان بهزیستی البرز

الکترونیکی شدن تمام خدمات بیمه درمانی مددجویان بهزیستی البرز