مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22اقتصادي

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید


وبسایت خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، گروه خودروبانک طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده است تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند.

- ، وب سایت خودرو بانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره شده و همیشه سعی کرده نقدهای خود را کاملاً بی طرف و صرفاً بر اساس واقعیت ها انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در بین سایت های خودرویی کشور، خودرو بانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروهای فعال در بازار کشور شناخته می شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به بازار کشور را فراهم کرده و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق در اختیار هموطنان قرار می دهد.

از آنجایی که گروه خودرو بانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا خودروهای وارداتی مختلف را دارد، هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب انداخته و با مقایسه ویژگی های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می کند تا در همان کلاس و محدوده قیمت بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید

آخرین اخبار خودرو را در خودروبانک بخوانید