مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22سياسي

شرط قبول توحید/ یادداشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به مناسبت میلاد امام هشتم


باید همه ما قدردان نعمت ولایت باشیم و تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت و معارف رضوی علیهم السلام را از مهمترین وظایف خویش بدانیم تا تشنگان حقیقت و علم و بینش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در یادداشتی اختصاصی به قدس آنلاین عرض ارادات خود نسبت به امام مهربانی را ارسال نموده اند که در ادامه می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم بزرگداشت و تجلیل و تعظیم ایام الله و روزهای ولایت و امامت، بزرگداشت کرامت، عزت و عظمت مقام انسانیت و اوج قرب بشر به درگاه اقدس ربوبیت و الوهیت است.

این روزهای بزرگ و با عظمت، برای همگان فرصت ارزنده ای است تا معرفت دینی خود را بیشتر و ارتباط روحی و معنوی خود با اولیای دین را کاملتر سازند و با تجلیل از این ایام پر برکت، علاقه و ارادت خود را به خاندان وحی و نبوت ابراز کنند.

عجز همگان از توصیف حضرت یکی از این روزهای الهی و ایام نیکو، روز ولادت مسعود و مبارک عالم آل محمد حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) است.

چه عرض کنم در وصف و مدح آن کسی که بزرگان علم و دانش از فریقین، او را با بالاترین عبارات و الفاظ ستوده اند، و بیان مثل حقیر، الکن و نارسا از وصف حتی قطره ای از اقیانوس بیکران عظمت شخصیت آن حضرت است؛ اما از باب شکرگزاری نسبت به ولایت آن پیشوای علم و معرفت، چند کلمه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط قبول توحید/ یادداشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به مناسبت میلاد امام هشتم

شرط قبول توحید/ یادداشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی به مناسبت میلاد امام هشتم