مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22سياسي

دغدغه ما واکسیناسیون دو گروه سنی است/نگران دانش آموزان هستیم


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در ارتباط با روند واکسیناسیون سالمندان، گروه های آسیب پذیر و دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کلانشهر تهران، گفت: نیاز ما به واکسن برای سه چهار هفته پیش رو است و دست ما در این مدت سه چهار هفته بسته است.

وی افزود: هدف نخست ما در برنامه واکسیناسیون، افراد 70 سال به بالا برای تزریق دوز دوم است و همچنین افراد 70 سال به بالا که جامانده اند.

رییسی ادامه داد: از امروز 15 هزار دوز واکسن به دانشگاه شهید بهشتی و 11 هزار دوز نیز به هر کدام از دانشگاه های تهران و ایران تحویل می شود و انتظار داریم بعد از آن تمام کمبودها را در بحث واکسیناسیون 70 سال به بالا به ما بدهید تا هر آنچه در این خصوص کم دارید، جبران شود.

وی گفت: پیشنهاد من این است که دیگر اسپوتنیک تحویل نگیریم چرا که اگر بگیریم باید دوز یک و دو را با هم تحویل بگیریم، در غیر این صورت کار خراب می شود.

رییسی افزود: بحث واکسیناسیون تهران خیلی مهم است و باید مراکز تجمیعی را برای تزریق واکسن جامعه هدف با همان مقدار واکسنی که توزیع می شود سریع بازگشایی و شروع کنیم تا معطلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: اکنون دو موضوع اصلی پیش رو داریم یکی واکسیناسیون افراد سالمند و دیگری گروه های آسیب پذیر است که باید واکسیناسیون آنها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه ما واکسیناسیون دو گروه سنی است/نگران دانش آموزان هستیم

دغدغه ما واکسیناسیون دو گروه سنی است/نگران دانش آموزان هستیم