مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22اقتصادي

بررسی پیشنهاد وزارت نیرو در هیات دولت


وزارت نیرو به منظور تسهیل در ایفای هر چه بهتر ماموریت های محول شده به نیروگاه گازی ری، پیشنهاد انتقال واحدهای این نیروگاه به پژوهشگاه نیرو را به هیات دولت ارائه نموده است.

- وزارت نیرو به منظور تسهیل در ایفای هر چه بهتر ماموریت های محول شده به نیروگاه گازی ری، پیشنهاد انتقال واحدهای این نیروگاه به پژوهشگاه نیرو را به هیات دولت ارائه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، سیاست های کلی علم و فناوری، ضمن تاکید بر ضرورت تقویت بخش پژوهش و فناوری، بر الزام برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح در این حوزه به منظور تحقق سهم چهار درصدی این بخش از تولید ناخالص ملی تصریح نموده است.

همچنین در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی (اقتصاد دانش بنیان)، بسترسازی برای شکوفایی اقتصاد ملی، توانمندسازی ظرفیت های داخلی و توسعه ساخت داخل (با تاکید بر ارتقا سطح فناوری و کیفیت محصولات داخلی) به عنوان بخشی از راهبردهای تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح شده است.

در همین راستا و به استناد وظایف اساسنامه ای پژوهشگاه وزارت نیرو، طرح هایی به منظور ارتقاء فناوری و شتاب بخشیدن به نوآوری در صنعت برق، به این موسسه تحقیقاتی محول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پیشنهاد وزارت نیرو در هیات دولت

بررسی پیشنهاد وزارت نیرو در هیات دولت