مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-22سياسي

طرح تعادل بخشی تنها نسخه شفابخش چالش های آبی یزد


رییس حوزه آبریز رودخانه زاینده رود و حوزه های جنوب غربی فلات شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با برنامه تعادل بخشی می توان بر یکی از بزرگترین چالش های آینده استان یزد که آب است، - ایسنا/یزد رییس حوزه آبریز رودخانه زاینده رود و حوزه های جنوب غربی فلات شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با برنامه تعادل بخشی می توان بر یکی از بزرگترین چالش های آینده استان یزد که آب است، فائق آمد.

هوشنگ ملایی در نشست با مدیر عامل و معاونان شرکت آب منطقه ای یزد ضمن اشاره به طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، گفت: این طرح در سال 93 در شورای عالی آب کشور تصویب شد که هدف از آن برخورد قانونی با برداشت های غیرمجاز از سفره های زیر زمینی آب با همکاری وزارت خانه های نیرو، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشور است.

وی با بیان این که کارهای خوبی در بخش حفاظت آب استان انجام شده است، افزود: اما افت قابل توجه آب های زیرزمینی که قابلیت برگشت ندارد، نگران کننده است و بارش های محدود نیز به معنای نابودی اندک اندک سفره های آب زیرزمینی در استان است.

وی تاکید کرد: استان یزد براساس گزارش های داده شده، بارندگی خوبی ندارد و بارندگی های موجود آن هم نقش زیادی در تغذیه آبخوان ها نداشته و افت آبخوان ها را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعادل بخشی تنها نسخه شفابخش چالش های آبی یزد

طرح تعادل بخشی تنها نسخه شفابخش چالش های آبی یزد