مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-22سياسي

5 تجربه مهم دولت روحانی برای رییسی


آیت الله رییسی در سخنانی گفته اند که از تجربیات دولت استفاده می کنند، سوال این است که کدام تجربیات؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، آیت الله رییسی در سخنانی بعد از کسب اکثریت آرا در انتخابات ریاست جمهوری 1400 می گوید از تجربه های دولت استفاده می کنیم.

بعد از این سخنان سوالی برای مخاطبان پیش آمد که کدام تجربه های دولت روحانی قابل استفاده هستند که رییس جمهور دولت سیزدهم تصمیم دارد از آنها استفاده کند.

دولت دوازدهم در حالی روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد که کم سابقه ترین نارضایتی ها را با نوع عملکرد خود در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرده است و بررسی عملکرد دولت روحانی در چهار سال دوم تجربه های مهمی را برای آغاز راه دولت سیزدهم باقی گذاشت برخی از این تجربه ها را مرور می کنیم.

دروغ و فریب ممنوع! تحریم های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک ها احیا شوند.

این سخنان روحانی در مراسم دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست- 17 خردادماه 94 است.

کابینه معکوس محقق شد تا جایی که پایان دوره دوم روحانی به بحران اقتصادی تبدیل شده است.

حواله منتقدان به جهنم ممنوع! 22 مرداد 93 روحانی خطاب به منتقدان برجام می گوید؛ عده ای شعار سیاسی می دهند اما بزدل سیاسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تجربه مهم دولت روحانی برای رییسی

5 تجربه مهم دولت روحانی برای رییسی