مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-22اقتصادي

گامی در جهت افزایش حجم ذخایر ماده معدنی کشور


همکاری سه گانه سازمان زمین شناسی، ایمیدرو و معاونت معدنی وزارت صمت جهت رونق بخشی به فعالیت های معدنکاری کشور کلید خورد؛ اجرایی شدن این طرح منجر به افزایش حجم ذخیره ماده معدنی و همچنین رفع گره ها و محدودیت های موجود در حوزه تامین مواد معدنی مورد نیاز .

- همکاری سه گانه سازمان زمین شناسی، ایمیدرو و معاونت معدنی وزارت صمت جهت رونق بخشی به فعالیت های معدنکاری کشور کلید خورد؛ اجرایی شدن این طرح منجر به افزایش حجم ذخیره ماده معدنی و همچنین رفع گره ها و محدودیت های موجود در حوزه تامین مواد معدنی مورد نیاز صنایع معدنی کشور به خصوص مواد فلزی و مواد غیرفلزی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال برگزاری نشستی میان علیرضا شهیدی رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، وجیه الله جعفری رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و اسدالله کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، حاضران در راستای دستور این وزارتخانه در خصوص رونق بخشی به فعالیت های معدنکاری در کشور و توجه ویژه به مقوله اکتشاف و سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه اکتشاف مذاکراتی انجام دادند.

سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، سازمان توسعه و نوسازی معادن و معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت به عنوان سه رکن معدنکاری کشور یاد می شوند که با برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی در جهت افزایش حجم ذخایر ماده معدنی کشور

گامی در جهت افزایش حجم ذخایر ماده معدنی کشور