مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-22سياسي

دومین سمینار شیعه شناسی در برلین برگزار می شود


رایزن فرهنگی کشورمان در برلین از برگزاری دومین سمینار شیعه شناسی طی روز جمعه (28 آبان ماه) با حضور اساتید دو کشور ایران و آلمان در بستر فضای مجازی خبر داد.

- رایزن فرهنگی کشورمان در برلین از برگزاری دومین سمینار شیعه شناسی طی روز جمعه (28 آبان ماه) با حضور اساتید دو کشور ایران و آلمان در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمید محمدی، رایزن فرهنگی ایران در برلین و نوربرت هینتراشتاینر، استاد و از مسئولان دانشکده الهیات غیر اروپایی کاتولیک دانشگاه مونستر آلمان، به صورت مجازی دیدار و در باره امکانات و ظرفیت های موجود جهت بسط و توسعه روابط دانشگاهی و تعاملات دینی میان ایران و آلمان به تبادل نظر پرداختند.

محمدی به علاقه مندی رایزنی فرهنگی ایران در برلین برای توسعه و تعمیق روابط علمی فرهنگی با دانشگاه های آلمان به ویژه دانشگاه مونستر و ایجاد پُل ارتباطی بین داشگاه های ایران و آلمان، اشاره کرد.

رایزن فرهنگی ایران در برلین اظهار کرد: با توجه به سوابق موجود امیدواریم که بتوانیم با مشارکت و همکاری دانشگاه مونستر، شاهد تحقق برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مشترکی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سمینار شیعه شناسی در برلین برگزار می شود

دومین سمینار شیعه شناسی در برلین برگزار می شود