مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-22سياسي

راه اندازی پویشی برای تامین تشک مواج و پوشینه مددجویان کهریزک


مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک گفت: آسوده باش پویشی است که نیکوکاران با مشارکت در آن می توانند در تهیه 300 عدد تشک مواج و یک ماه مصرف پوشینه و پوشک، - مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک گفت: "آسوده باش" پویشی است که نیکوکاران با مشارکت در آن می توانند در تهیه 300 عدد تشک مواج و یک ماه مصرف پوشینه و پوشک، موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی احمدی تنکابنی گفت: در حال حاضر نزدیک به 3 هزار سالمند و فرد دارای معلولیت تحت پوشش موسسه کهریزک قرار دارند که برای 60 درصد آنها به پوشینه نیاز است.

وی با بیان اینکه علاوه بر سالمندان و بزرگسالان دارای معلولیت، کهریزک در حوزه کودکان نیز نیازمند پوشک است، توضیح داد: ما در مرکز البرز از 200 کودک دارای معلولیت های مختلف ذهنی و جسمی- حرکتی نگهداری می کنیم که نیاز به پوشک برای این گروه بیشتر است.

کودکان حساس تر هستند و روزانه برای هر کودک به طور میانگین 5 تا 6 پوشک استفاده می کنیم که البته با توجه به شرایط خاص هر کودک ممکن است این میزان تغییر کند.

احمدی تنکابنی خاطر نشان کرد: معلولین و سالمندانی که تحرک کمتری دارند، نیاز دارند تا از تشک های مواج استفاده کنند تا دچار زخم بستر نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویشی برای تامین تشک مواج و پوشینه مددجویان کهریزک

راه اندازی پویشی برای تامین تشک مواج و پوشینه مددجویان کهریزک