مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-22سياسي

تقدیر رییس جهاددانشگاهی از مرکز ایسپا و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا


رییس جهاددانشگاهی از تلاش ها و خدمات مرکز ایسپا و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنای این نهاد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

- در راستای تلاش های انجام شده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام گرفت؛ تقدیر رییس جهاددانشگاهی از مرکز ایسپا و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا رییس جهاددانشگاهی از تلاش ها و خدمات مرکز ایسپا و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنای این نهاد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس این نهاد از خدمات و تلاش های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) برای سنجش افکارعمومی طی موج های مختلف نظرسنجی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین از نشر بی طرفانه اخبار، آگاهی رسانی به موقع و تولید محتوای متناسب باهدف تقویت انسجام ملی و افزایش رونق و شور انتخابات در دو خبرگزاری ایسنا و ایکنای جهاددانشگاهی تقدیر کرد.

در بخش هایی از لوح تقدیر دکتر طیبی به منظور خدمات انجام شده در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) آمده است: اینک که به فضل و نصرت الهی و مشارکت افتخارآمیز و حضور دشمن شکن مردم ولایت مدار ایران اسلامی، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باوجود انبوه تبلیغات سوء خارج نشینان، گلایه های به حق مردم و شرایط کرونا باشکوه برگزار شد، لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس جهاددانشگاهی از مرکز ایسپا و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا

تقدیر رییس جهاددانشگاهی از مرکز ایسپا و دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا