مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-22پزشكي

180 هزار گیلانی واکسن کرونا دریافت کردند/ تداوم تزریق دوز دوم تا هفته آینده


معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تا پایان هفته تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای سالمندان به پایان می رسد، یادآور شد: از هفته آینده تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای بیماران خاص را ادامه می دهیم.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه تا پایان هفته تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای سالمندان به پایان می رسد، یادآور شد: از هفته آینده تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای بیماران خاص را ادامه می دهیم.

دکتر آبتین حیدزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز واکسیناسیون دوز دوم بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد مناسبی واکسن کرونا تحویل استان شده و واکسیناسیون سالمندان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون افرادی که باید دوز دوم را دریافت می کردند و دچار عقب افتادگی شده بودند در حال انجام است، افزود: واکسیناسیون طبق برنامه انجام می شود تا بتوانیم این عقب افتادگی را به حداقل برسانیم لذا خودمان از افراد دعوت می کنیم که برای واکسن مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از افراد خواست خودشان به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند و گفت: از طریق ارسال حدود 2000 پیامک در شهرستان رشت و از طریق تماس تلفنی در سایر شهرستان ها به افراد اطلاع رسانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 هزار گیلانی واکسن کرونا دریافت کردند/ تداوم تزریق دوز دوم تا هفته آینده

180 هزار گیلانی واکسن کرونا دریافت کردند/ تداوم تزریق دوز دوم تا هفته آینده