مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-22سياسي

شورای ششم حفاظت از باغات و مبارزه با شهرفروشی را ادامه دهد


شورای شهر ششم میراث شورای پنجم در زمینه هایی نظیر شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی و مواردی از این قبیل را مد نظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند.

- نایب رییس شورای شهر تهران گفت:شورای شهر ششم میراث شورای پنجم در زمینه هایی نظیر شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی و مواردی از این قبیل را مد نظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم امینی نایب رییس شوای اسلامی شهر تهران که ریاست سیصد و چهارمین جلسه علنی این شورا را بر عهده دارد در ابتدای نطق پیش از دستور خود با اشاره به مشخص شدن نتایج انتخابات شورای شهر تهران، ضمن آرزوی موفقیت برای راه یافتگان جدید به شورا گفت: امیدوارم اعضای جدید با تلاش خود بتوانند پاسخگوی مطالبات شهروندان تهرانی باشند.

وی افزود: شورای شهر ششم میراث شورای پنجم در زمینه هایی نظیر شفافیت، مبارزه با تعارض منافع، حفاظت از باغات و فضای سبز، مبارزه با شهر فروشی و مواردی از این قبیل را مد نظر قرار دهند و مسیر فعلی در این موارد ادامه پیدا کند.

همچنین از همکاران عزیز شاغل در شهرداری تهران که برای زندگی با آرامش و به دور از مشکلات شهروندان تهرانی تلاش می کنند، می خواهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم حفاظت از باغات و مبارزه با شهرفروشی را ادامه دهد

شورای ششم حفاظت از باغات و مبارزه با شهرفروشی را ادامه دهد