مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-22سياسي

بازی با «جمهوریت»


امروز اگر عده­ ای از مردم گله­ مند هستند به دلیل بی­ عملی­، بدعملی­ و سوء تدبیر مسؤولان است وگرنه مردم ایران نشان داده­ اند که خواستار حاکمیت ارزش­های اسلامی هستند و از این امر سر سوزنی کوتاه نخواهند آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید محمدرضا فقیه ایمانی پژوهشگر حلقه منظومه فکری علامه طباطبایی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) طی یادداشتی نوشت: زمانی که قدرناشناس هم هرگاه به سختی و مصیبتی دچار می­ شدند، به جای آنکه آن را ناشی از سوء تدبیر خود ببینند، همه چیز را متوجه موسی (علیه السلام) و جمع مؤمنان می­کردند.

[2] سؤال جدی این است که در این مدت مدید، آیا کاری بوده که بخواهند انجام بدهند و انجام نداده اند؟! در این مدت حتی برخی از خطوط قرمز نظام نیز پشت سر گذاشته شد و رهبری با حلم و بردباری بی­ نظیر خود، به آن­ها میدان عمل داد تا بهانه ای برایشان باقی نماند! به راستی نظام اسلامی تا کجا باید کوتاه بیاید تا رضایت این جماعت حاصل شود؟! آیا از نظر آن­ها چیزی غیر از تغییر حاکمیت اسلامی باقی مانده است؟! خدا نکند سرنوشت این جماعت به گروهی نزدیک شود که خدای متعال درباره آن­ها به رسولش هشدار داد که اگر برایشان هر آیه و نشانه­ ای بیاوری، هرگز از تو پیروی نخواهند کرد و از تو راضی نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با «جمهوریت»

بازی با «جمهوریت»