مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-22ورزشي

یک همکاری برای کشف استعدادهای هندبالی در روستاهای کرمانشاه


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از همکاری با هیات هندبال برای کشف استعدادهای هندبالی در روستاهای استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه از همکاری با هیات هندبال برای کشف استعدادهای هندبالی در روستاهای استان خبر داد.

زهرا کشتمند بااشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و هیات هندبال استان، اظهار کرد: چندی پیش تفاهم نامه ای بین فدراسیون های ورزش روستایی و هندبال منعقد شد که ما نیز در این راستا در استان آن را اجرایی کردیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر کرمانشاه یکی از قطب های ورزش هندبال در ایران محسوب می شود و تعداد قابل توجهی بازیکن لیگ برتری داریم، امیدواریم انعقاد این تفاهم نامه به حفظ جایگاه هندبال ما در کشور کمک کند.

رییس هیات ورزش روستایی استان افزود: طبق این تفاهم نامه با کمک هیات هندبال کلاس های داوری و مربیگری را برای علاقمندان به این رشته که در روستاها زندگی می کنند، برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد پس از پایان کلاس ها و اخذ مدرک مربیگری و داوری در گام بعدی برای کشف استعدادهای هندبالی در سطح روستاهای استان فعال خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک همکاری برای کشف استعدادهای هندبالی در روستاهای کرمانشاه

یک همکاری برای کشف استعدادهای هندبالی در روستاهای کرمانشاه