مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-22بين الملل

بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند


پلیس آلمان روز دوشنبه اعلام کرد شامگاه یکشنبه بر اثر تیراندازی در برابر کافی شاپی در برلین، پایتخت آلمان سه مرد صرب یا صرب تبار و یک زن زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پلیس آلمان روز دوشنبه اعلام کرد شامگاه یکشنبه بر اثر تیراندازی در برابر کافی شاپی در برلین، پایتخت آلمان سه مرد صرب یا صرب تبار و یک زن زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از برلین، پلیس اعلام کرد در این تیراندازی ”شمار زیادی گلوله“ شلیک شده است.

روزنامه محلی تاگ اشپیگل به نقل از منابع نزدیک به پرونده تحقیق اعلام کرد این چهار نفر حوالی ساعت 23 در برابر کافی شاپی در یکی از خیابان های اصلی محله پرجمعیت ودینگ در شمال برلین بودند که بیش از 20 گلوله از یک خودرو که از مقابل ساختمان عبور می کرد، به طرف آن ها شلیک شد.

پلیس تا این لحظه نتوانسته است مشخص کند که این زن بر اثر اصابت گلوله یا از شوک ناشی از تیراندازی زخمی شده است.

پلیس و دادستانی برلین تصریح کردند جان هیچ یک از اشخاص زخمی شده در خطر نیست و تا این لحظه پلیس در رابطه با این تیراندازی کسی را بازداشت نکرده است.

خبرگزاری د پ آ (dpa) آلمان به نقل از یک مامور پلیس حاضر در محل تیراندازی اعلام کرد به یکی از زخمی ها هفت گلوله در قسمت بالای بدن اصابت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند

بر اثر تیراندازی در برلین چهار نفر زخمی شدند