مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-22بين الملل

آمریکا خودش را برای مذاکرات ثبات استراتژیک با روسیه آماده می کند


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت، مقام های این کشور در حال آماده سازی برای گفتگوی ثبات استراتژیک با روسیه در پی دیدار بایدن با پوتین هستند.

- آمریکا خودش را برای مذاکرات "ثبات استراتژیک" با روسیه آماده می کند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت، مقام های این کشور در حال آماده سازی برای گفتگوی ثبات استراتژیک با روسیه در پی دیدار بایدن با پوتین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همانطورکه جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا دستور داده است ما خودمان را برای یک گفتگوی ثبات استراتژیک با روسیه آماده می کنیم.

ما در حال برنامه ریزی برای نخستین نشست هستیم.

جو بایدن و همتای روس وی، ولادیمیر پوتین اخیرا گفتگویی را با هدف رسیدگی به مسائلی چون کنترل تسلیحات و کاهش ریسک درگیری داشتند.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا نیز که اخیرا به سفارتخانه کشور متبوعش در واشنگتن بازگشته، روز یکشنبه گفته بود که تحقق ثبات استراتژیک در میان وظایف اصلی وی می باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین ادامه داد: یکی از مقام های ارشد و سطح بالای وزارت خارجه این کشور قرار است ریاست هیات آمریکایی را در گفتگوی ثبات استراتژیک برعهده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خودش را برای مذاکرات ثبات استراتژیک با روسیه آماده می کند

آمریکا خودش را برای مذاکرات ثبات استراتژیک با روسیه آماده می کند