مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-22سياسي

نیکزاد : مجلس در عین انجام وظیفه همراه دولت منتخب خواهد بود


مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از آلام و مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، (ع) و گرامیداشت تقارن جشن های دهه کرامت با جشن پیروزی ملت در آزمون تعیین سرنوشت گفت: انتخابات از مهمترین نمودهای جمهوریت در نظام مردم سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات مخابره یک نه بزرگ به تلاش های واهی شبکه های 24 ساعته سعودی و صهیونیستی از یکسو و توهمات برخی بی بصیرتان متوهم داخلی از سوی دیگر بود که تلاش کردند انتخابات را تحریم کنند.

نایب رییس اول مجلس اظهار داشت: مردم عزیز کشورمان با بصیرت خود علیرغم مشکلات معیشتی نگرانی از بیماری همه گیر کووید ـ 19 و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه ها با فراخوان رهبری به صحنه آمدند تا بگویند گرچه از مسؤولان و وضعیت موجود دلخور هستند اما به انقلاب اسلامی پایبند و به حل مشکلات امیدوار هستند.

وی افزود: این پیروزی را به رهبر عزیزتر از جان مان که محافظ اسلامیت و پاسدار جمهوریت را از گوش خود بیرون آورد و بفهمد که قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تأمین منافع ملی ما و قبل از لغو تمام تحریم ها  و اثبات صحت اقوالشان از طریق راستی آزمایی تعهدی امضاء شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد : مجلس در عین انجام وظیفه همراه دولت منتخب خواهد بود

نیکزاد : مجلس در عین انجام وظیفه همراه دولت منتخب خواهد بود