مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-21ورزشي

آغاز اردوی آزادکاران المپیکی و مدعیان جهانی در خانه کشتی


آزادکاران المپیکی و مدعیان حضور در رقابت های جهانی 2021 نروژ از امروز با حضور در خانه کشتی تهران، تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

- ، پس از مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی های المپیک و همچنین اعلام چرخه انتخابی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی 2021 نروژ، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، نفرات منتخب خود را به اردوی آماده سازی دعوت کرد.

بر این اساس سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز آغاز و تا 11 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده پیگیری می شود.

همچنین طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به اعزام تعدادی از کشتی گیران به جام علی اف روسیه، حضور این نفرات در اردو میسر نیست و پس از پایان این مسابقات، کشتی گیران اعزامی بر اساس عملکردشان به اردوی بعدی دعوت می شوند.

ضمن اینکه در صورت عدم حضور کشتی گیران دعوت شده به اردوی مذکور، این نفرات شانس حضور در اردوهای مسابقات جهانی نروژ را از دست خواهند داد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: رضا اطری (مازندران) امیرحسین شامی (البرز) 61 کیلوگرم: محمد رمضان پور (مازندران) 65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی (لرستان) پیمان بیابانی (تهران) 70 کیلوگرم: محمد بخشی (جوانان) محمد کریمی (جوانان) 74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) یونس امامی (تهران) محمد شهبازنژاد (آذربایجان شرقی) 79 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی آزادکاران المپیکی و مدعیان جهانی در خانه کشتی

آغاز اردوی آزادکاران المپیکی و مدعیان جهانی در خانه کشتی