مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-21سياسي

احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟


برخی معتقدند که احمدی نژاد خودش را در نقش رهبر اپوزیسیون داخلی می بیند و کنش های سیاسی اش را هم بر همین مبنا تعریف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، محمود احمدی نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، 12 سال پیش قصد سفر به تل آویو را داشت، اما پس از نشت این خبر، از سمتش عزل شد.

در همین راستا، عزت الله ضرغامی، رییس وقت صداوسیما، در توییتی نوشت: جابه جایی آقای خجسته از معاونت صدا به معاونت برنامه ریزی رسانه ملی هیچ ربطی به شایعات اخیر ندارد.

آنها را تکذیب می کنم.

مصاحبه منتشرشده منسوب به من هم هیچ ارتباطی با من ندارد! و از آن بی اطلاعم! تو این مملکت چه خبره؟ .

احمدی نژاد در واکنش به توییت حسن خجسته که او را بابت تحریم انتخابات تلویحا حرامی خطاب کرده بود، نوشت: فردی که هم زمان با دولت نهم، رییس رادیوی جمهوری اسلامی بود و با سوءاستفاده از رسانه ملی، به شدت علیه این جانب تخریب می نمود، اخیرا و صرفا به دلیل پافشاری این خادم ملت، بر حقوق مردم و ضرورت برگزاری انتخابات آزاد و مردمی، در فضای مجازی این جانب را حرامی نامید.

ظاهرا او فراموش کرده است که به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده اش، میهمان یک شرکت اسراییلی در هند بوده است و قرار می شود در سفر بعدی، ازطریق ترکیه به تل آویو برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟

احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟