مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 02:052021-06-21سياسي

پیام تبریک «حیدر العبادی» به رییس جمهور منتخب ایران


نخست وزیر پیشین عراق و رییس ائتلاف النصر با ارسال یک پیام پیروزی «سید ابراهیم رییسی» را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران تبریک گفت و نسبت به توسعه بیشتر روابط دو جانبه ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حیدر العبادی رییس ائتلاف النصر و نخست وزیر سابق عراق با ارسال پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در دوره او، روابط ایران و عراق بر اساس خدمت به منافع دو کشور و همکاری مبتنی بر احترام به حاکمیت و نقش های منطقه ای سازنده باشد.

حیدر العبادی در این پیام با آرزوی پیشرفت و شکوفایی برای کشور و دولت و ملت ایران اعلام کرد: من امیدوارم که روابط عراق و ایران در دوران دولت شما، شاهد توسعه بیشتری در جهت تأمین منافع دو کشور با توجه به مبانی همکاری، منافع مشترک، احترام به حاکمیت و در پیش گرفتن نقش های منطقه ای باشیم که امنیت، صلح و رفاه را تقویت می کند .

رییس ائتلاف سیاسی النصر در ادامه پیام خود می افزاید: ملت های منطقه امروز به گشودن افق های جدید نیاز مبرم دارند که فرصت های فردای بهتر را چند برابر کند .

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: مسئولیت امروز سران منطقه در زمینه فرماندهی تحولات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با یک سیاست سازنده در معرض آزمایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک «حیدر العبادی» به رییس جمهور منتخب ایران

پیام تبریک «حیدر العبادی» به رییس جمهور منتخب ایران