مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:552021-06-21ورزشي

یورو 2020: دانمارک، روس ها را درهم کوبید و پشت سر بلژیک صعود کرد


در یازدهمین شب از رقابت های یورو 2020 و در آخرین دور از بازی های گروه B، شب گذشته (دوشنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها، تیم ملی دانمارک مقابل روسیه پیروز شد و بلژیک هم بر فنلاند غلبه کرد.

نتایج این دو بازی به شرح زیر است: روسیه یک - دانمارک 4گل ها: دامسگارد (38)، پولسن (59)، کریستنسن (79) و مائله (82) برای دانمارک و جیوبا (70 - پنالتی) برای روسیه فنلاند صفر - بلژیک 2گل ها: هرادتسکی (74 - گل به خودی) و لوکاکو (81) با نتیجه ای که در بازی فنلاند و بلژیک رقم خورد، بلژیک با 9 امتیاز از سه پیروزی به عنوان تیم اول گروه B به مرحله حذفی رقابت های یورو 2020 صعود کرد.

بلژیک، پس از ایتالیا و هلند سومین تیمی است که با سه پیروزی از سه بازی مرحله گروهی به مرحله بعدی رقابت ها صعود می کند.

شاگردان روبرتو مارتینس در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم سوم یکی از گروه های A، D، E یا F بازی کنند، دیداری که یکشنبه 6 تیر از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه کارتوخای سویای اسپانیا برگزار خواهد شد.

در بازی دیگر دانمارکی که به خاطر دو شکست متوالی، شانس صعودش به طور جدی به خطر افتاده بود به لطف پیروزی قاطع خانگی برابر روس ها توانست تفاضل گل بد خود را جبران کند و با سه امتیاز و تفاضل گل 1+ بعد از بلژیک به عنوان تیم دوم صعود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورو 2020: دانمارک، روس ها را درهم کوبید و پشت سر بلژیک صعود کرد

یورو 2020: دانمارک، روس ها را درهم کوبید و پشت سر بلژیک صعود کرد