مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:402021-06-21سياسي

اقتصاد پایدار محصول جامعه اخلاق مدار است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه اقتصاد پایدار محصول یک جامعه اخلاق مدار است، گفت: اگر جامعه ای درست و بر اساس اصول اخلاقی و انسانی پیش برود تمام بخش ها با بخش اقتصاد همراهی می کنند و اقتصاد پایدار در آن شکل خواهد گرفت.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه اقتصاد پایدار محصول یک جامعه اخلاق مدار است، گفت: اگر جامعه ای درست و بر اساس اصول اخلاقی و انسانی پیش برود تمام بخش ها با بخش اقتصاد همراهی می کنند و اقتصاد پایدار در آن شکل خواهد گرفت.

صلاح الدین ایزدفر در جلسه کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس که با موضوع بررسی نقش اخلاق مداری در روابط اجتماعی و اقتصادی جامعه به صورت وبینار برگزار شد، گفت: با توجه به مهم بودن اخلاق به عنوان یک پیش نیاز در امور اجتماعی و اقتصادی، ما در کمیسیون اخلاق کسب و کار اتاق بازرگانی فارس این مهم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق فارس، او با تاکید بر نهادینه شدن و ترویج اصول اخلاقی در بین دانش آموزان بیان کرد: اخلاق در شکل گیری بنیان اجتماع و به ویژه اقتصاد پایدار بسیار موثر است به طوری که اقتصاد پایدار ریشه در نظام مند کردن روابط در حوزه های مختلف از جمله اجتماعی، سیاسی، حقوقی و فرهنگی بین عناصر یک جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد پایدار محصول جامعه اخلاق مدار است

اقتصاد پایدار محصول جامعه اخلاق مدار است