مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:202021-06-21سياسي

گام بلند خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی


دبیر کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری هدف فعالیت خادمیاران را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: حدود 20 کانون تخصصی در استان وجود دارد، این کانون ها در شهرستان ها نیز فعالیت دارند و یک فرد رابط، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری هدف فعالیت خادمیاران را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: حدود 20 کانون تخصصی در استان وجود دارد، این کانون ها در شهرستان ها نیز فعالیت دارند و یک فرد رابط، امورات را پیگیری می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حجت پناه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تشکیلات خادمی امام رضا (ع) افتخاری است، اظهار کرد: جمعیت خادمیاران رضوی ابتدا در سطح شهر مشهد آغاز به کار کرد و سپس در استان های دیگر شعبه تشکیل داد.

دبیر کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری افزود: این تفکر اشتباه است که بسیاری تنها برای خادمیاری و کشیک دادن در حرم رضوی به عضویت آستان قدس در می آیند بلکه بسیاری از این افراد در استان محل زندگی خود به خدمت مشغول هستند.

وی با بیان اینکه در هر استان یک دفتر خادمیاری تأسیس و آغاز به فعالیت کرده ایم، گفت: مهم ترین فعالیت این دفاتر، شناسایی محرومان و مستضعفان به منظور ارائه خدماتی نظیر اعزام زائراولی ها به مشهد با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی

گام بلند خادمیاران رضوی در راستای محرومیت زدایی