مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:202021-06-21سياسي

فراخوان عباس برای احیای مذاکرات آشتی ملی فلسطین


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جنبش های فتح، حماس، سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) و جنبش جهاد اسلامی خواست که هرچه سریعتر به مذاکرات بازگردند.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جنبش های فتح، حماس، سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) و جنبش جهاد اسلامی خواست که هرچه سریعتر به مذاکرات بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا، شورای انقلابی جنبش فتح به ریاست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین هشتمین نشست خود را تحت عنوان قدس پایتخت ماست، نماد هویت و آزادی مردم ما است عصر دوشنبه در رام الله آغاز کرد.

عباس در سخنرانی خود در این نشست از جنبش های فتح و حماس ، جناح های سازمان آزادیبخش فلسطین و جنبش جهاد اسلامی خواست تا بلافاصله به گفتگوی جدی شبانه روزی برای پایان بخشیدن به تفرقه و ایجاد مشارکت ملی در همه سطوح با هدف مقابله با چالش ها و خطرات پیش روی فلسطین برگردند.

وی افزود: با وحدت ملی مستحکم، همه توطئه ها برای ضربه زدن به جبهه داخلی خود را ناکام گذاشته و از سازمان آزادیبخش فلسطین، تنها نماینده قانونی مردم فلسطین محافظت خواهیم کرد و به تلاش های قاطع خود برای دستیابی به آشتی ملی ادامه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان عباس برای احیای مذاکرات آشتی ملی فلسطین

فراخوان عباس برای احیای مذاکرات آشتی ملی فلسطین