مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 00:502021-06-21اقتصادي

6500 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعتی استان بوشهر اختصاص یافت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 650 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر در قالب طرح تسهیلات تام اختصاص یافت.

- ، سید حسین حسینی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی سال جاری در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و به منظور بهبود وضعیت تولیدکنندگان استان از همه توانایی ها و ظرفیت های لازم استفاده خواهد کرد تا تولید و اشتغال برای رونق بیشتر به اهداف مورد نظر دست یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی مورد توجه و تاکید ما قرار خواهد داشت و امیدوارم با تلاش شبانه روزی و همکاری بین بخشی از طریق بانک های عامل و دستگاه های اجرایی مرتبط بتوانیم به نتیجه لازم برای حمایت واقعی از واحدها تولیدی برسیم.

وی خاطر نشان کرد: سال 99 در راستای پرداخت تسهیلات سرمایه گردش و ثابت به واحدها و طرح های صنعتی گام های مهمی برداشته شد که در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و متخصص استان اقدامات مؤثری صورت گرفت.

حسینی یاد آور شد: مجموعاً 650 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعتی استان بوشهر تخصیص یافته است که شامل مبلغ 450 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و 200 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت برای حمایت از بخش صنعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6500 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعتی استان بوشهر اختصاص یافت

6500 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعتی استان بوشهر اختصاص یافت