مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 23:202021-06-21بين الملل

انتقاد نتانیاهو از رویکرد نخست وزیر جدید اسراییل در قبال ایران


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی می گوید که درخواستهای دولت آمریکا مبنی بر اطلاع رسانی به واشنگتن پیش از اجرای عملیات علیه برنامه هسته ای ایران را رد کرده است.

- به نقل از اسپوتنیک، پنج شنبه گذشته یاییر لاپید وزیر خارجه جدید اسراییل برای دومین بار با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تلفنی گفتگو کرد و در بیانیه ای کوتاه که پس از این گفتگوی تلفنی منتشر شد، بدون اشاره صریح به ایران بر سر توافق خود با بلینکن بر سر رویکرد عاری از غافلگیری خبر داد.

اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین اسراییل که پس از شکست در تشکیل کابینه جدید و پایان عصر حاکمیتش در رژیم صهیونیستی، اکنون به عنوان سرکرده مخالفان فعالیت می کند، مدعی شد که درخواستهای دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اطلاع رسانی به واشنگتن پیش از دست زدن به هرگونه عملیات علیه برنامه هسته ای ایران را رد کرد و اینکه یاییر لاپید هفته گذشته در گفتگوی تلفنی با بلینکن این وعده را به وی داده است.

نتانیاهو مدعی شد که لاپید به رویکرد عاری از غافلگیری در قبال ایران متعهد شده و حتی این مورد در بیانیه منتشره وزارت خارجه اسراییل ذکر شده، هرچند که در متن خلاصه این گفتگوی تلفنی که از سوی آمریکا منتشر شده، به این تعهدسپاری اشاره ای نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نتانیاهو از رویکرد نخست وزیر جدید اسراییل در قبال ایران

انتقاد نتانیاهو از رویکرد نخست وزیر جدید اسراییل در قبال ایران