مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 19:402021-06-21اقتصادي

اجرای طرح هوشمند نظارت بر طرح دریا با استفاده از مچ بندهای جدید


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اجرای طرح هوشمند نظارت بر طرح دریا با استفاده از مچ بندهای جدید، گفت: استفاده از مچ بند امکان نظارت مستمر و مدیریت فعال تر را ممکن می سازد و همچنین با افزایش کیفیت نظارت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز شاهد تاثیرات شگرف آن بر عرصه های مختلف زندگی هستیم که انکارناپذیر است و این بار باتوجه به افزایش شمار غرق شدگان در دریای خزر فناوری وارد میدان شد و با هدف پیشگیری بحث افتتاح اپلیکیشن دریای امن و مچ بندهای هوشمند به زودی در مازندران در دستور کار قرار گرفت.

در این زمینه  مچ بندهای هوشمند ویژه منجیان غریق، قایقرانان و جت رانان و اپلیکیشن دریای امن مازندران طراحی شده که قرار است به زودی افتتاح شود.

 اپلیکیشن دریای امن مازندران ویژه گردشگران که قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد، از طریق اتصال به بانک اطلاعاتی سامانه تحت وب مدیریتی، گردشگران را برای استفاده از مکان های امن شنا و طرح های ساماندهی دریا، مناطق شنا ممنوع، مراکز تفریحی ساحلی، درمانگاه ها وسایر و همچنین وضعیت آب و هوا و وضعیت دریا راهنمایی می کند.

  مهم ترین اولویت در برنامه ارتقای این پروژه، قابلیت ارسال آلارم تقاضای امداد از سوی گردشگر از طریق اپلیکیشن دریای امن مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هوشمند نظارت بر طرح دریا با استفاده از مچ بندهای جدید

اجرای طرح هوشمند نظارت بر طرح دریا با استفاده از مچ بندهای جدید