مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-21سياسي

حال و هوای حرم رضوی در شب میلاد حضرت خورشید/ زینب سلیمانی میهمان ویژه مراسم بود


امشب در حریم مَلِک پاسبان دوم علی از آل علی(ع) جز آدمیان انگار ملائک نیز سبقت می جویند برای عرض تبریک به موسی بن جعفر(ع)، مداح اهل بیت سیدمهدی میرداماد دارد شعرخوانی می کند و با هر بار که نام امام رضا(ع) را به زبان می آورد از جمعیت صلوات می گیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اذان مغرب را گفته اند و اندک اندک جمع مستان می رسند، اینجا پایتخت دل های عاشق است و قرار دل های بی قرار، از سمت بالا خیابان به سمت حرم می روم و این بار تنها نیستم چرا که با خیل مشتاقان زیارت حضرت شمس الشموس هم مسیر هستم، زن و مرد و بزرگ و کوچک همه مقصدشان حرم بزرگ ترین مولود امشب است.

در مسیرم دلدادگانی را می بینم که به کرونا تا به امشب این اندازه جمعیت مشتاق را در حرم ندیده بودم، انگار دل های این جمعیت عاشق اهل بیت دیگر توان این همه دوری و دلتنگی را نداشته است.

امشب در حریم مَلِک پاسبان دوم علی از آل علی(ع) جز آدمیان انگار ملائک نیز سبقت می جویند برای عرض تبریک به موسی بن جعفر(ع)، مداح اهل بیت سیدمهدی میرداماد دارد شعرخوانی می کند و با هر بار که نام امام رضا(ع) را به زبان می آورد از جمعیت صلوات می گیرد و عطر خوش محمدی صلوات در میان جمعیت شوری وصف ناپذیر به راه می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای حرم رضوی در شب میلاد حضرت خورشید/ زینب سلیمانی میهمان ویژه مراسم بود

حال و هوای حرم رضوی در شب میلاد حضرت خورشید/ زینب سلیمانی میهمان ویژه مراسم بود