مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:302021-06-21ورزشي

زاکانی: امروز اگر دشمن یکی بزند 10 تا می خورند


نامزد سیزدهمین دور ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم بدون توجه به مشکلات و تهاجم فرهنگی دشمنان پای صندوق های رأی حاضر شدند و خوش درخشیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دور ریاست جمهوری، شامگاه دوشنبه در جشن حضور که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در دهه کرامت به سر می بریم، گفت: این پیروزی و انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان سیزدهمین رییس جمهور ایران اسلامی هدیه ای از امام رئوفان است .

وی با اشاره به نقش مردم در این پیروزی ادامه داد: مردم با حضور در پای صندوق های رای کار بسیار بزرگ و درخشانی انجام دادند.

وی توضیح داد: مردم و نالیاقتی هایی که مشکلاتی را در روز رای گیری تحمیل کرد، حضور چشم گیری در پای صندوق های رای داشتند.

وی یادآور شد: باید از ملت شریف ایران بابت این حماسه تشکر کرد و باید گفت نظام و مسؤولین مدیون آنها هستند؛ من تجربه حضور در لشکر 10 سید الشهدا را داشتم و با همه وجود شاهد بزرگ منشی البرزی ها در خطوط مقدم بودم.

زاکانی با اشاره به اینکه البرز به عنوان ایران کوچک در درون خود دلاور مردانی را جای داده که هر کدام برای مردم الگو و مقتدا هستند که شهید قاسم عسکری یکی از آنها است، اظهار کرد: همه ما باید در جهت تشکیل ایران قوی و پیشرفته و الگویی مادی و معنوی برای سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: امروز اگر دشمن یکی بزند 10 تا می خورند

زاکانی: امروز اگر دشمن یکی بزند 10 تا می خورند