مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:302021-06-21اقتصادي

کدام شهرهای خوزستان از پرداخت مالیات بر درآمد معاف اند؟


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: 12 شهرستان استان خوزستان جزو شهرستان های کمتر برخوردار از اشتغال در کشور معرفی شده اند که مانند مناطق آزاد، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: 12 شهرستان استان خوزستان جزو شهرستان های کمتر برخوردار از اشتغال در کشور معرفی شده اند که مانند مناطق آزاد، از پرداخت مالیات بر درآمد معاف هستند.

مهرداد نیکو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان که امروز (31 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: منابع حمایتی از محل بهسازی و نوسازی بنگاه های تعاونی ایجاد اشتغال و کارآفرینی در اختیار بانک توسعه تعاون است که می توانیم از آن بهره مند شویم و به کارآفرینی و ایجاد اشتغال اختصاص دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این زمینه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستگاه اجرایی مسئول است که باید پیگیر جذب این منابع باشد تا بتوانیم اعتبارات مربوط به بانک توسعه تعاون را در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی جذب کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در قانون احکام دائمی تا به حال تنها مناطق محروم مد نظر بودند اما اکنون مناطق کمتر برخوردار از اشتغال نیز مد نظر قرار گرفته اند و این مناطق، شامل مناطقی است که نرخ بیکاری شان بالای میانگین کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شهرهای خوزستان از پرداخت مالیات بر درآمد معاف اند؟

کدام شهرهای خوزستان از پرداخت مالیات بر درآمد معاف اند؟