مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 18:002021-06-21سياسي

اساتید دانشگاه ها سلوک شهید چمران را مرام خود قرار دهند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اساتید دانشگاه ها در شرایط خطیر امروز بهتر است سیره و سلوک شهید چمران را در همه ابعاد مورد بررسی قرار داده و آن را مورد توجه و مرام خود قرار دهند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اساتید دانشگاه ها در شرایط خطیر امروز بهتر است سیره و سلوک شهید چمران را در همه ابعاد مورد بررسی قرار داده و آن را مورد توجه و مرام خود قرار دهند.

سردار جلیل بابازاده 31 در گردهمایی اساتید حوزه و دانشگاه در اردبیل در سالروز شهادت شهید چمران که با نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده، در اردبیل اظهار کرد: ما امروز با تنوع اندیشه ها و تفکرهای برخاسته از مکاتب غربی و ایرانی روبه رو هستیم که ضرورت دارد در انتخاب یک مکتب شایسته برای تعالی نسل آینده از ساز و کارهای درست و صحیح و بینش واقع بینانه استفاده شود.

وی به زندگی و مبارزات شهید چمران اشاره کرد و گفت: آنچه که در این مسیر به عینه مشاهده می کنیم خلوص در نیت، شایستگی در عمل و همچنین قوی سبقت ربودن از دیگران در صحنه دفاع از حق و حقوق مردم است که حتی در دوران جنگ تحمیلی نمود و نشانه هایی از آن را به عینه مشاهده می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اساتید دانشگاه ها خواست تا با مرور زندگی و شاخصه های شهید چمران به ویژه در باور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه ها سلوک شهید چمران را مرام خود قرار دهند

اساتید دانشگاه ها سلوک شهید چمران را مرام خود قرار دهند