مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-21سياسي

قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه در خلق حماسه ملی و سیاسی


رییس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی گفت: نقش اصحاب رسانه در جریانات اجتماعی و خلق حماسه های ملی و سیاسی، نقش بی دلیلی است که در جریان انتخابات 28 خرداد 1400 با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی گفت: نقش اصحاب رسانه در جریانات اجتماعی و خلق حماسه های ملی و سیاسی، نقش بی دلیلی است که در جریان انتخابات 28 خرداد 1400 با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر، برنامه ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اطلاع رسانی و به نیکی، حق مطلب را ادا کردند.

سجاد رضایی، رییس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه برای خلق این حضور، پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم امام زینُ العابدینَ(ع) : أشکَرُکُم للّه ِِ أشکَرُکُم للناسِ.

سپاسگزارترین شما از خدا ، سپاسگزارترین شما از مردم است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان برگ زرین دیگری از حماسه آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار شد و یک خلق حماسه دیگر در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه در خلق حماسه ملی و سیاسی

قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه در خلق حماسه ملی و سیاسی