مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-21سياسي

رسولی: پیروزی قاطع ائتلاف حاصل ایستادگی برمنطق و اصول است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: سیاست اشتراک صفر و فرایندهای ائتلاف جواب داد و ایستادگی برمنطق و اصول کار درستی بود که البته فشار زیادی از سمت سهم خواهان به ما وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره آخرین وضعیت لیست تهران سربلند، اظهارداشت: لیست های بی فرآیند نتوانستند مردم تهران را قانع کنند و لیست ائتلاف به سرلیستی آقایان چمران و سروری مورد اقبال مردم واقع و پیروزی شرینی را به جریان نیروهای انقلاب تقدیم کرد.

وی افزود: سیاست اشتراک صفر و فرایندهای ائتلاف جواب داد و ایستادگی برمنطق و اصول کار درستی بود که البته فشار زیادی از سمت سهم خواهان به ما وارد کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه شورای ائتلاف و عملکرد آن ثابت کرد زمانه ی تصمیم های اتاقکی تمام شده است، گفت: اکنون دوره رقابت پایان پذیرفته و همگی باید درکنار هم خادم مردم و انقلاب باشیم.

رسولی، تصریح کرد: ائتلاف از هم اکنون بار دیگر اعلام می نماید که پذیرای همه جریان ها و افرادیست که دل درگرو انقلاب دارند و البته منطق و اصول را در کارتشکیلاتی مقدم بر سلیقه شخصی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی: پیروزی قاطع ائتلاف حاصل ایستادگی برمنطق و اصول است

رسولی: پیروزی قاطع ائتلاف حاصل ایستادگی برمنطق و اصول است