مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-21اجتماعي

90 هزار نوآموز اصفهانی درسال تحصیلی جدید خواهیم داشت


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: پیش بینی کردیم حدود 90 هزار نوآموز در استان اصفهان خواهیم داشت که با برنامه ریزی انجام شده حداکثر تا نیمه نخست شهریور ماه سنجش آنها به پایان خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محسن الماسی در خصوص طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی اظهار داشت: فرآیند سلامت فرآیند نوبت گیری را انجام می دهد و برگه نوبت را در اختیار اولیا قرار خواهد داد تا در زمان و تاریخ مشخص شده به پایگاه سنجش اولیه مراجعه کنند.

الماسی ادامه داد: در فرآیند سنجش، دانش آموز از لحاظ سلامت جسمانی اعم از واکسیناسیون، قد و وزن، وضعیت بهداشت دهان و دندان، پوست و مو، بینایی، شنوایی و گفتاری مورد ارزیابی قرار می گیرد و همچنین وضعیت آمادگی تحصیلی وی نیز توسط ارزیابان اداره استثنایی انجام خواهد شد.

ضمن اینکه والدین توجه داشته باشند در هنگام مراجعه به مرکز سنجش بایستی مدارک کامل شامل شناسنامه پدر، مادر و فرزند، برگه نوبت و یک قطعه عکس از فرزند همراه خود داشته باشند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان تاکید کرد: پیش بینی کردیم حدود 90 هزار نوآموز در استان اصفهان خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار نوآموز اصفهانی درسال تحصیلی جدید خواهیم داشت

90 هزار نوآموز اصفهانی درسال تحصیلی جدید خواهیم داشت