مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-21سياسي

معاون استاندار تهران: شوراها تا 3 ماه شهردار انتخاب کنند


شوراهای منتخب بعد از طی مراحل و جلسات آموزشی باید بر سر کار بروند و قبل از کار رسمی گواهی های لازم آموزشی را کسب کرده باشند.

- شوراهای منتخب بعد از طی مراحل و جلسات آموزشی باید بر سر کار بروند و قبل از کار رسمی گواهی های لازم آموزشی را کسب کرده باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اعضای شوراها باید با مفاهیم و حوزه های کاری خود آشنا شوند و سه ماه فرصت دارند تا شهردار جدید را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی روز دوشنبه در کمیته اجرای آموزش و توانمند سازی شهرداری ها و دهیاری های تهران بیان اینکه از پایان هفته اطلاع رسانی در حوزه آموزش را برای اعضای جدید شوراهای شهر و روستا انجام شود، عنوان کرد: شوراها باید با مفاهیم و حوزه های کاری خود آشنا شوند و بدانند که در فرمانداری و بخشداری افرادی هستند که مصوبات شان را کنترل می کنند و باید تا سه ماه شهردار جدید را انتخاب کنند.

چراغعلی گفت: زمانی که فردی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند، باید الفبای تحصیلی و شغلی مناسبی را داشته باشد و گرنه استانداری اجازه نمی دهد.

وی با اشاره به آموزش ها گفت: شوراهای منتخب بعد از طی مراحل و جلسات آموزشی باید بر سر کار بروند و قبل از کار رسمی گواهی های لازم آموزشی را کسب کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: شوراها تا 3 ماه شهردار انتخاب کنند

معاون استاندار تهران: شوراها تا 3 ماه شهردار انتخاب کنند