مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-21ورزشي

تساوی بدون گل استقلال و پدیده در نیمه اول


تقابل تیم های استقلال و پدیده در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

- تقابل تیم های استقلال و پدیده در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر، استقلال و پدیده از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

در دقیقه چهارم ارسلان مطهری دروازه بان پدیده را دریبل زد ولی در ادامه توپ با پای خودش به اوت رفت تا این موقعیت از دست برود.

بعد از این صحنه، بازی حدود 30 دقیقه بسیار کم موقعیت دنبال شد و بالاخره در دقیقه 35 بازیکنان پدیده در یک دقیقه صاحب دو موقعیت شوتزنی خوب شدند که هر دو ضربه به خارج از دروازه سیدحسین حسینی رفت.

اگر چه بازی بسیار کم افت و خیز بود و دو تیم موقعیت چندان زیادی نداشتند اما این شاگردان سید مهدی رحمتی بودند که در نیمه اول، میل بیشتر به خلق موقعیت و گشودن دروازه استقلال داشتند.

در دقیقه 2+45، در خطرناک ترین موقعیت بازی، ضربه سر ارسلان مطهری در آستانه ورود به دروازه، توسط علی نعمتی از روی خط دفع شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، محمد نادری، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی بدون گل استقلال و پدیده در نیمه اول

تساوی بدون گل استقلال و پدیده در نیمه اول