مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-21سياسي

واکنش فراکسیون محیط زیست مجلس به تلف شدن یک قلاده پلنگ در کوه حاتم


در پی تلف شدن یک قلاده پلنگ در کوه حاتم میان استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد رییس فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی روسای سازمان های جنگلها و محیط زیست کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در سال های اخیر به دلایل مختلف از جمله منفعت طلبی و سودجویی عده ای بخش زیادی از جنگل ها و مراتع استان دستخوش آتش سوزی شده تا منفعت طلبان با چنین ترفندهایی منابع ملی را تصرف کنند.

بی شک مهمترین دلیل آتش سوزی در استان دلیل انسانی است که تاکنون برخورد جدی و آنچنانی با سودجویان نشده و هر روزه شاهد مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به روسای سازمان جنگلها و محیط زیست مراتب نگرانی خود را اعلام کرد.

  در این نامه آمده است احتراماً با توجه به گزارشات واصله و اخبار و تصاویر منتشر شده در رسانه ها و شبکه های مجازی مبنی بر وقوع آتش سوزی چند روز اخیر در جنگل ها و مراتع کوه حاتم در مرز استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد که علاوه بر وارد شدن خسارات جبران ناپذیر به جنگل ها و مراتع منجر به تلف شدن یک قلاده پلنگ ایرانی نیز گردیده است خواهشمندم مقرر فرمایید نسبت به ارسال گزارش جامعی در خصوص علل وقوع آتش سوزی در منطقه موصوف خصوصاً مورد اخیر وسعت آتش سوزی و چگونگی عملیات اطفاء حریق و امکانات مورد استفاده در مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فراکسیون محیط زیست مجلس به تلف شدن یک قلاده پلنگ در کوه حاتم

واکنش فراکسیون محیط زیست مجلس به تلف شدن یک قلاده پلنگ در کوه حاتم