مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-21سياسي

قاضی زاده هاشمی: مناظره اول میزان مشارکت را به 49 درصد رساند


عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: بخش اول مناظره اول و بخش دوم مناظره سوم در بالا بردن نرخ مشارکت نقش به سزایی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی ، سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در برنامه انتهای الوند که شب گذشته به روی آنتن رفت با اشاره به وظیفه کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری  از  قبل از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری تا اعلام نهایی نتیجه انتخاباتی،کار تنظیم و هماهنگسازی برنامه های تبلیغاتی را انجام می دهد، البته مواردی نظیر اخبار سیاسی ذیل نظر کمیسیون نیست، بلکه برنامه ای که نامزد مستقیم در آن حضور دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سوالات از نامزدها بر چه اساس تنظیم و پرسیده می شوند، تصریح کرد: سوالات از نامزدها در مناظرات براساس دغدغه ها و مشکلات مردم و نظرسنجی ها صورت می گرفت.

در حقیقت کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به 4 نظرسنجی معتبر کشور دسترسی دارد، لذا موضوعات مختلف در قالب نظرسنجی ها جمع می شوند و براساس آنها سوالات طراحی می شوند، بنابراین مجری برنامه تنها اجراکننده مناظره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: مناظره اول میزان مشارکت را به 49 درصد رساند

قاضی زاده هاشمی: مناظره اول میزان مشارکت را به 49 درصد رساند