مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-21سياسي

اعتماد مردم را بامطالبه گری و پیگیری رفع مشکلات مردم جبران میکنیم


مجمع هم افزایی جوان انقلابی قم دربیانیه ضمن تقدیر از مشارکت مردم درانتخابات اعلام کرد:مجمع اعتماد مردم را با مطالبه گری حقوق مردم، افتخار خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم جبران خواهد نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع هم افزایی جوان انقلابی قم در بیانیه ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات اعلام کرد: با مطالبه گری حقوق مردم، افتخار خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، این اعتماد را جبران خواهد نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم لا یسْتَوِی الْقاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیرُ أُولِی الضَّرَرِ وَ الْمُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ الله الْمُجاهِدِینَ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقاعِدِینَ دَرَجَهً وَ کلاًّ وَعَدَ الله الْحُسْنی وَ فَضَّلَ الله الْمُجاهِدِینَ عَلَی الْقاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً سوره مبارکه نساء.

آیه 95 (مؤمنان خانه نشین که زیان دیده نیستند با آن مجاهدانی که با مال و جان خود، در راه خدا جهاد می کنند یکسان نمی باشند.

خداوند کسانی را که با مال و جان خود جهاد می کنند، به درجه ای بر خانه نشینان مزیت بخشیده و همه را خدا وعده نیکو داده و مجاهدان را بر خانه نشینان به پاداشی بزرگ، برتری بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم را بامطالبه گری و پیگیری رفع مشکلات مردم جبران میکنیم

اعتماد مردم را بامطالبه گری و پیگیری رفع مشکلات مردم جبران میکنیم