مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-21سياسي

همکاری 450 گروه جهادی با وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات تولید


مجری طرح شعار سال در وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر تغییر نگرش نسبت به کشاورزی در جامعه، گفت: 450 گروه جهادی با این وزارتخانه برای حل مشکلات تولید در بخش کشاورزی همکاری می کنند.

- ، حنیفه زاده عصر دوشنبه در نشست با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به تولید داخلی، اظهار کرد: طی 20 سال گذشته بارها توجه به تولید از سوی همه بیان شده اما متأسفانه با وجود برگزاری همایش ها، نشست ها، کارگروه ها هیچ بازخوردی از آن در جامعه و در حوزه تولید دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر هیچ اقدام مؤثری در حوزه تولید انجام نشده است، افزود: در استان گیلان اقدامات خوبی در حوزه تولید به ویژه در بخش کشاورزی شده اما در مجموع در سطح کشور شاهد حرکت خاصی نیستیم.

مجری طرح شعار سال در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر انقلاب در حوزه تولید داخلی نیازمند اقدامات تحولی هستیم، گفت: تأکید رهبری تحول در سیستم های اداری و کار جهادی، تغییر نگرش ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید نگرش و نگاه ها نسبت به کار کشاورزی تغییر کند و این یکی از مطالبات مهم رهبری است، اضافه کرد: کشاورزی ارتباط مستقیمی با امنیت غذایی دارد و در صورت ایجاد اختلال در اقلام مورد نیاز مردم با مشکل مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 450 گروه جهادی با وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات تولید

همکاری 450 گروه جهادی با وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات تولید